duminică, 12 ianuarie 2014

Din lemn,cioplit si sculptat

   prima lucrare din lemn de mar,Dacul

a urmat lingura fomistului,este lunga si e din lemn de gorun..
lingura alpinistului
cu motive din Bucovina
este a dragostei

nu
are un nume,dar este din inima de lemn de prun si ceva motive
e cea a drumarului,urmariti liniile ...sunt ca drumurile in viata
a omului fara ganduri
si toate adunate la un loc
au urmat icoanele,mari si mici,din carpen,fag,stejar si nuc



covata din lemn de fag



o Buha..:)


un dor de creste

o floare de colt
si nu in ultimul rand,cerbul !
Va multumesc pentru vizionare !


2 comentarii:

  1. De ceva vreme am luat si eu microbul cioplitului.Imi dai voie sa spun ca lingurile tale sint f.originale,dar cel mai tare mi-a placut cea a -fomistului .Si sculpturile sunt faine.spor la munca si multa inspiratie va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc frumos pentru aprecieri,stimate domn Florea !! Cea a fomistului are ceva aparte,cum fiecare lingura la randu-i,are ceva aparte.Microbul cioplitulul il am de vreo 4 ani,dar sper ca anul acesta sa pot procura ceva dalti si lame mai bune.M-am uitat la dvs pe blog la linguri,sunt foarte frumoase,iar eu gasesc originalitatea prin lungimea acestora,ceea ce apreciez mult!! spor la cioplit va urezi si eu si .....povestim aici ! Numai bine !

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu

Despre mine