duminică, 23 februarie 2014

Semne...

Cele cateva zile semne de soare m-au facut sa scot la lumina cutitele si sa mai ascult ceva Phoenix-Primavara!Si daca tot a fost Phoenix,mi-am adus aminte de Pavel Chinezu,si cum aveam ceva lemn pus deoparte,am decis sa-i dedic si lui una,din lemn de gorun,cu inscriptie o sabie si are si initiala lui Pavel !







Pun ceva poze cu celelalte linguri,reasezate in foisor dupa perioada iernii.








si cu ocazia asta va arat si colectia de talangi,una din pendule,casca autentica SS si pioletul cu barometru.




 
si nu in ultimul rand,cocosul de Horezu,si cornul de caprior,si cu aceasta inchei postarea,cu multumirile de rigoare pentru timpul petrecut aici !



                                                          



2 comentarii:

  1. Fain foisorul unde iti petreci timpul,si colectia de clopote si talangi e interesanta.Am citit si eu povestea lui Pavel Chinezul,si dupa titlu m-am gandit ce chinez era in acele vremuri in Banat.Dar apoi m-am dumirit ca era din Satchinez.In orice caz cat a fost el sef pe acolo ia spart pe turci.Multumesc de informatie si te mai astept cu mestereli.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pentru urale stimate domn Florea ! Intradevar Pavel Chinezu a trait in Satchinez intre anii 1432-1494,si cu adevarat i-a casapit pe turci.Cat despre foisor,acesta chiar este locul cu cel mai ravnit de familie,in special vara.Talangile,oalele si farfuriile de pamant,ceasurile,vasele din cupru,arama,tablourile,sculpturile(creatii proprii)casca germana,si lista este foarte lunga,sunt rodul muncii noastre de a le colectiona din toata lumea,pe unde am calatorit,am adus cate ceva,special pentru ,,celebrul foisor,,.Cu siguranta cand va da caldura,voi incerca sa fac ceva poze cat mai ample din interior ! Va urez mestereli cat mai multe,si poate va faceti si dumneavoastra un foisor !

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu

Despre mine