sâmbătă, 8 martie 2014

Fag,piersic si cires

Trebuia sa omagiez cumva,Sarbatoarea celor 40 de Mucenici,
si am decis sa dau 3 teme.O covata din fag,o lingura din piersic,si o mica icoana din cires.Covata,urmeaza sa o umplem cu zeama de Mucenici(din zona de unde vin,asa este traditia),lingura ne ajuta sa degustam,icoana ne duce cu gandul la Dumnezeu,la sfanta Sarbatoare a celor 40 de Mucenici si prima Duminica din Postul Mare.Lemnul de covata provine din zona Valea Ariesului,locul natal al sotiei,l-am adus in toamna acasa,piesicul este din zona unde locuiesc si ciresul (cateva bucati bune) facute cadou de un bun prieten.Pana la urmatoarea postare aici,va urez sa gustati moderat cele 40 de pahare,si consum redus de mucenici !
   

























2 comentarii:

  1. Ei,nu stati deloc,merg lucrarile struna.Primele doua le pot face si eu dar la iconita trebuie sa mai studiez,Dar daca tot mi-ati dat idee cred ca acum in post am sa incerc si eu ceva sculptat.Am cumparat ceva daltite si cu ocazia asta am sa le incerc.Un sfarsit de saptamana cu inspiratie va urez si o primavara cu mult soare.

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu

Despre mine