miercuri, 26 martie 2014

Una mica,dar e din viata...

Am intrat  in atelier cu gandul sa fac ceva ordine,dar uitasem de micutele bucati de cires,ramase de la o icoana,una din ele mi-a facut cu ochiul,si m-am pus pe treaba.In timp ce scobeam causul,ma gandeam la viata,cum decurge,cu suisuri si coborasuri,cu bune si rele.Formele alese  nu sunt decat franturi din viata,dar suficiente pentru a exprima o stare,sau mai bine zis,o frantura din viata.Nelipsitul iz de cires,lemnul usor,ma lasa sa-mi exprim acel gand la care ma gandeam la scobitul causului,ba din contra ma stimuleaza mai mult,si ma pune pe ganduri (bune ;)In ciuda faptului,micuta lingura nu masoara decat 16 cm,exact ca viata,scurta! Cu plecaciune ma retrag,dar nu inainte de a va ura zile frumoase,si nu uitati,bucurati-va de viata,in fiecare zi !







Un comentariu:

  1. Asa este domnu Gabriel ,trebuie sa traim fiecare zi cu bucurie,doar viata este un dar primit de la bunul Dumnezeu si trebuie tratata ca un dar de pret.Poate si inaintand in varsta ne asezam ca vinurile vechi,ne gasim locul si tainim mai frumos viata.am vrea numai zile frumoase si linistite ca zilele insorite ,dar mai vine si cate o furtuna adica cred cate un necaz.Dar vine sa ne slefuiasca si sa ne purifice pentru a fi mai buni si mai corecti si cu noi si cu ceilalti de langa noi.Pe coada lingurii a-ti incrustat un drum sinuos intr-un drum drept adica toata complexitatea si simplitatea vietii.Deci o putem numi lingura calatorului (in viata).Putere de munca si mult spor va dorec,

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu

Despre mine