joi, 10 aprilie 2014

O declar a primaverii...

In plin tril de pasari,iz de frunza proaspata,zumzet de albine,seminte roditoare plantate in pamantul odihnit peste iarna,razele calde de soare,m-au facut sa dedic inca una primaverii ! Am ales lemnul de cires,este moale,se lasa lucrat dupa mana,parfum usor desi are ceva vreme de cand tot isi asteapta randul,ce sa mai,intr-un cuvant,adevarata placere ( fara bere ;) ). Am expus in aceasta tema,gradina,simbolizata prin micile linii din micutul dreptunghi,frunzele tinere,fie de leustean,patrunjel,si multe alte verdeturi folosite in acest sezon, soarele cu razele lui timide conturand intreg ciclul primavaratic.Causul,aduce asemeni unui bob de fasole,si toate adunate au ca rezultat lingura primaverii ! 

     








Si toate acestea fiind spuse si aratate,va las in compania frumosului anotimp,dar nu inainte de a va saluta calduros. PS stimate domn Florea,am inceput sa lucrez la lingura cu pricina,cel mai probabil la finele saptamanii,va fii gata,numai bine !

Un comentariu:

  1. Foarte faina si iarasi originala ati scluptat si aceasta lingura.Acum e randul meu sa va dau nota 10.Acum dupa amiaza si eu am inceput sa va cioplesc o lingura .Am avut un butucel de stejar uscat si mi s-a parut potrivit sa cioplesc o lingura simpla pt. un alpinist.Stejarul ca si alpinistul e tenace si rezistent.Spor la treaba va doresc.

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu

Despre mine