vineri, 4 aprilie 2014

Una mai aparte...

Am zis sa o fac si pe asta,una mai aparte,una cu totul diferita fata de restul.Forma aleasa nu este una oarecare,are o directie,a ignorantei ! Cum pe pamant exista ignoranta,indiferenta,nepasare,am decis ca printre lucruri frumoase si placute ochiului,sa fac si ceva cu tema asta,a nepasarii.Dupa cum se vede jumatatea de lingura,are si o gaura,si nu e facuta din greseala din contra,un om indiferent nu tine cont de cum arata lingura,ca este jumatate,ca are o gaura nu conteaza,stie ca trebuie sa manance cu ea,chiar daca nu se alege cu mare lucru,el stie ca trebuie sa manance ! Cum? Pai asa cum are caracterul,asa este tot ce-l inconjoara si la fel ceea ce face.Dragii mei,pana la urmatoarea postare,zile placute ve urez,numai bine!









2 comentarii:

  1. Faina expunere a problemei.La prima privire,gaura am zis ca e nod.Dar eu cred din prisma mea ca aceasta gaura, lasa subtirele sa curga si ignorantul mananca numai cei bun ,de aia are spatele asa robust,chiar daca mananca cu jumate de lingura ,alege.Poate sunt mai multe explicatii,dar lingura este originala si acum m-am hotarat sa imi cioplesti si mie o lingura .Las la alegerea ta .Cred ca am ajuns la o perceptie sa ne putem relaxa un pic din tiparele astea cu reguli militaresti .O duminica placuta iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prin gaura curge tot,ce e bun sau nu,(nu mai punem la socoteala ca lingura este doar jumatate din ea)dar acel om ignorant,indiferent,nepasator,stie ca trebuie sa o duca la gura si sa soarba din ea,ce soarbe numai el stie ! Total de acord domnul Florea,sa iesim din tipare,si cu mare drag va cioplesc o lingura,sper in cursul zilei de azi sa gasesc o tema potrivita pentru dvs.Pana dau startul la cioplit,savurati frumoasa zi de duminica intr-un mod cat mai placut !

    RăspundețiȘtergere

Lasa un comentariu

Despre mine