joi, 1 mai 2014

Cu dedicatie

Duminica se implinesc 39 ani de cand tot bantui pe aici pe pamant ! Mai aveam o bucata de cires si pana ieri habar nu aveam ce tema sa-i dau,dar nu mi-a luat mult timp sa ma gandesc,si tema cu pricina a si aparut! Lingura Montaniardului ! Soarele nu vrea sa iasa,magazia este la propriu-mi cherem,asa ca dau bice.Ce a iesit ? Un foarte frumos cadou ce-si are locul langa celelalte linguri,icoane,evident avand o nota aparte.am incadrat simple simboluri,considerandu-le simplu,armonie,Floarea de Colt cunoscuta de mai toti alpinistii si nu numai.Muntii,locuri unde am umblat si inima-i tot la ei,causul in forma inimii denota dragostea ce o am pentru tot ceea ce ma inconjoara,oameni,natura.La final,promit sa inchin cate un pahar de vin in cinstea ta cititorule,cioplitor sau iubitor de frumos si natura!












2 comentarii:

  1. Faina si originala,ati sculptat si aceasta lingura de cires.Cu ocazia implinirii acestei frumoase varste va doresc multa sanatate ,fericire si putere de munca.La multi ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va foarte multumesc,stimabile domn Florea ! Si dvs sa aveti viata frumoasa,multa sanatate,spor la munca,si chef mult la cioplit !

      ps: sambata am fost la posta sa pun pachetul si nu am avut noroc,era inchis.In cursul saptamanii viitoare il pun.

      Ștergere

Lasa un comentariu

Despre mine