duminică, 4 mai 2014

Primul cauc...din fag

Cum tot au anuntat cei de la meteo prognoza si nu suna bine deloc,lemn aveam in atelier,mi-am propus sa incerc sa dau viata unui cauc,si i-am dat si nume Piper's cauc ! Fagul ce-l aveam in atelier stiu ca are vreo 3 ani de cand zace tacut pe un raft,desi ma asteptam sa-mi dea de furca datorita duritatii,nu a fost chiar asa.Am ales model de cauc cu coada putin mai lunga fata de ceea ce am vazut pana acum.Coada usor decupata in partea de jos,si urme usor cioplite de-a lungul cozii si in jurul causului. Sus pe coada am incadrat ,,pseudonimul,, Piper's acoperind scrisul si modelele cu o foarte subtire patina de lac,sa pot stabiliza grafitul. Ca linie de protectie si retinere asupra cariilor si nu numai,am dar din plin ulei de masline,un foarte bun protector si conservant.Sincer,mie imi place iar pana data viitoare spor si bafta !












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu

Despre mine