luni, 26 mai 2014

Din nuc

A fost un sfarsit de saptamana numai bun pentru cioplit.Am analizat blaturile din lemn de nuc primite de la un amic,si am decis sa cioplesc o icoana si o cruce.Sincer ma asteptam la o esenta tare,dar nu a fost deloc asa,din contra,destul de bine pronuntata fibra,chiar mi-a fost usor ! Pe cruce si pe icoana am incadrat liniile vietii,simbolurile soarelui cat si roata vietii,mai mult sau mai putin curbate,conturate,mai mult vizibile,toate elementele incadrate in cele doua obiecte sunt simboluri crestine folosite de sute de ani,dar in ziua de azi din ce in ce mai putin folosite ! Nu vreau sa acuz pe nimeni,nu-s rau ! ....dar este pacat sa nu ducem traditiile mai departe exact asa cum le-am mostenit ! Privitorule de frumos,pana la urmatoarea postare,viata frumoasa sa ai !






Si pentru ca a-ti fost cuminti ,va mai arat si un crucifix din stejar ;)
    
                                   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu

Despre mine